Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2017. június 29., csütörtök

Varrtam is, meg nem is

Gyors borkötény, érdekessége,  saját kezűleg varrtam fel a ferdepántot. Ennél az egynél nem volt megállás készült több is. A felvarrási technikát még tökéletesítenem kell pl  nem teljesen egyforma a két oldal, viszont  magába a  a szabás és a pamutpánt felvarrása már majdnem jó. Vettem egy varrógép talpat itt sokat segített az elkészítésben. Mivel még nem találtam így sem jónak, kerestem egy csoportot ahol rengeteg segítséget, kaptam.



Könyvjelző, tiszta kudarc  az anyagbeosztása nem jó olyan hosszúkás lett a hagymavirágja,  gömbök helyett. Mikor látatlanban össze vásárolok minden ócskaságot a végeredmény, alulmúlja a képzeletem.

Egy sorozat része, de ennyiben marad. nincs tovább az anyag választásom és a szín nem tetszik együtt. Pedig jó ötletnek tűnt, ebből az anyagból is van jókora darab és a színből is 5 motring ( valami félre sikerült rendelés maradványa) de a kettő együtt nem az igazi. Ezt az egyet nagy nehezen befejeztem, de ennyi volt. Pedig jól elterveztem  a sorozat 4 darabja csak sima festővászonra felfeszítve egymás mellett  a képzeletemben jól mutat, de a valóság megcáfolt.
Egyenlőre mást nem nagyon kézimunkáztam, szinte semmi más nem köt le így csak múlnak a napok fölöttem, lustálkodom. Bízok a jó szerencsében, majd csak találok valami gyönyörű böködni valót, újra megállíthatatlanul belevetem magam a  kézimunka világába.
Addig is  szép nyarat az ide tévedőknek!

6 megjegyzés:

  1. Nekem tetszenek a műveid. :-) A szürke drapp változat is.
    Ne keseregj....

    VálaszTörlés
  2. A kötény szuper lett!
    A könyvjelzőn a virág sem olyan rossz. Gondolj bele: azért kellett, hogy tudd hol tartasz a könyvben az olvasásban. Arra jó. Amúgy a kudarc padlóra küld, valóban. Az utolsó minta jó!!!! Lehet, hogy másnak kellett lennie, de így is jó.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nagyon szép mindegyik, nem kellene negatívkodni :)))
    A borkötények jól sikerültek, nekem a könyvjelző és a virágis is tetszik.
    Azért pihizz csak nyugodtan, annak is ideje van :)
    Szép nyarat kívánok szeretettel: Ildikó

    VálaszTörlés