TST

új varrós szív szerelem. Sandra Cox Vanasdall tervei.
Még a télen találtam rá ez volt az első, majd a második. 43x34 öltéssel készültek 28-as vászonra így a meglevő gyöngyeimből válogattam hozzá a kristályok nagy része is meg volt a gyöngyös dobozomban.





Kutakodásaim eredményeként még találtam más méretben  TST szíveket 45x54 öltés a következő.
 Ahogy ezeket a fehér alapon  világos fotókat néztem rájöttem milyen maszatos a képernyőm, le is takarítottam :)



Egyedi méreteik alapján a meglevő formáimra nem  rakhatom, ezért teljesen más megoldást képzeltem el számukra. 
 Utoljára hagytam a számomra legkedvesebbeket, ezekből még tervbe van legalább kettő. Egyszerűen imádtam a különleges öltéseket és a fonalak vastagságát ahogyan kialakultak a minták.  Megállíthatatlan voltam, ezeket már 32-es lenre hímeztem, gyöngyöket  egyéb kiegészítőket is vennem kellett hozzá.


 Látszik a képen  az elején még nem átgondoltan készültem a kivitelezésre  azért remélem jól sikerül korrigálni a hibát. 
Beszerettem volna linkelni, de ma már nem tudom  az " ebayn" vettem olyan készleteket ahol a mintát és a megmaradt kellékeket árulta egy hölgy, így lesz folytatás.

Teljesen más,  illatos rész a kertemben lonc és futórózsa, mély lélegzetekkel megyek arra mivel nem tudok betelni az illatokkal, kár, hogy nem tudok illatos posztot írni.

Ez a kis bolond bogárka lerágta a rozsát vele együtt leesett és egész nap a szirmok között volt, őt is rabul ejtette az illat,  estefele ment csak el.
Finom, illatos szép napokat mindenkinek!

Megjegyzések

  1. Such lovely hearts ♥♥♥ Beautiful stitchery ♥♥♥

    Hugs

    VálaszTörlés
  2. Még, mindíg írtóra tetszenek -- nálam is volt egy évben ilyen hullám ! Én is varrtam egyiket a másik után -- ezekhez csináltattam a fakeretet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ági! Szégyenkezve kell bevallanom, lemaradtam a te szíveidről.....meg arra a fakeretre is irtó kíváncsi lennék. Megmutatnád valahol, vagy egy linket kérhetnék?

      Törlés
  3. Szépségesek...gyönyörűek...Gondolom ezekből is szíveket készítesz...Ajándék lesz, vagy magadnak készülnek?TST mit jelent?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kedves Vera!Ménem teljesen körvonalazódott ki a végső forma bennem, de a meglevő szíveim teljesen más formában vannak így aztán nem jó rájuk. TST nem tudom mit jelent magyarul mert úgy írtam volna, szerintem a stílus összefoglaló neve, "The Sweetheart Tree" fönt belinkeltem ott megtudod nézni az oldalt ahonnan az ötletek származnak. A jövő titka mi lesz velük, majd meglátom talán ajándék, de én is szeretek gyönyörködni a sokféleségükben.

      Törlés
    2. Köszönöm...még ebben is béna vagyok...gondolhatod hogy megnéztem... már tegnap, de nem esett le...Ááá...mindig gondban vagyok a rövidítésekkel... meg a többivel...
      Nagyon szép dolgokat lehet ott az oldalon látni...
      és igen.... van nekem is jó pár apróság hímezve, és elkészítve, amitől nem váltam meg, időnként előveszem, és nézegettem, mert vagy aranyos, vagy csak tetszik...
      A te szíveidtől sem válnék meg, ....annyira szépek...!!!

      Törlés

Megjegyzés küldése