Szívek

mert aktuális,  plusz szeretem készíteni őket egy ideje már csak hasonló mintákon akad meg a szemem. Egyszóval kicsit bekattantam szív hímzések terén, még van egy sorozat amit feltétlen meg kell csinálnom :) egyre jobban úgy látom mániákus lettem, remélem a nyár kigyógyít.
  Barbi "BlackTulip" fonalával  igaz nem tulipánok  RP mintát is kivarrtam félig ezzel a fonallal mikor rájöttem elszámoltam, mérgembe azt sem tudom hova dugtam el. Megpróbálom  javítani majd, de most sok új ötlet vár rám.







 Barbaral "Sakura" fonalával lettek varrva az apró rózsák. Mami  a párom anyukája kapja majd, nem akartam a feketét sem a pirosat, hanem egy semlegesebb színt neki ajándékozni, ezért esett rá a választásom.
 Redwork pedig DMC 666-os fonallal készült mert pirosat szerettem volna,


 Képeket végig nézve talán az összeállítás, díszítés ragad magával legjobban  hasonlóak és méd is teljesen mások.

Megjegyzések

Elisa2011 üzenete…
Mi piacciono sono bellissimi!
Juci Ká üzenete…
Grazie, Elisa.
Mii Stitch üzenete…
Beautiful work on those hearts!
Vera üzenete…
Nagyon szépek!Lehet választani? nekem a Redworkos és a sima rózsás tetszik a legjobban...Nem csoda hogy szereted készíteni...Egyébként is a rózsás szívek igen- igen szépek...Tervbe van nekem is, ha egyszer sikerül a madarakat elhagynom...
Vera üzenete…
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
agnesordog üzenete…
Hú, ezek valami nagyon jól sikerült szép darabok egytől egyig !!!! A kedvencem a redwork , de mindet bevállalnám :-) Már volt valamelyik év nálam a szívek éve, de ezeket elnézve lehet, hogy újra kedvet kapok :-)
ALICE MARGAUX üzenete…
Amazing, I love those tiny details on your hearts. Beautiful stitching as always. Sunny Greetings from New Orleans, Alice
cucki üzenete…
Wow so beautiful
I love them so much
My heart is happy
Love and smiles x
Beáta Tüzes üzenete…
Nagyon szépek!
Ebből a mániából ne akarj kigyógyulni!
Manuela üzenete…
Lovely little hearts.
Juci Ká üzenete…
Thank you dear

Juci Ká üzenete…
Thank you, my dear
Juci Ká üzenete…
Köszönöm kedves Vera!....még mindig találok, látok szeretném szíveket.
Juci Ká üzenete…
Köszönöm Ági! Már elkezdted a szívek varrását, láttam és megcsodáltam a te verziódat :)
Juci Ká üzenete…
Dear Alice, I also love the details. I'm happy to comment
Juci Ká üzenete…
Kedves Beáta, azért akárnák kigyógyulni belőle mivel sok más tervem is van:)
mancoka kertje üzenete…
Nem csodálom, hogy ez lett a mániád! Már az előzőekben is kigyönyörködtem magam, de most is sikerült elvarázsolnod! Nem is olyan rossz betegség ez, nem kell kigyógyulnod belőle!
Barbaral üzenete…
Gyönyörűek, ne szokj le róluk! :)
Leki-Rita üzenete…
Szépségesek ♥ ♥ ♥
Palkó üzenete…
Gyönyörűek, mindegyik, kivétel nélkül! Lehet, én is kipróbálom, nekem menne-e... ilyan ránctalanul nem biztos...
Milyen vászonra dolgozol?
Juci Ká üzenete…
mancoka köszönöm, puszi :)
Juci Ká üzenete…
Köszönöm a megerősítést! (mehet a bolondéria :) )
Juci Ká üzenete…
Kedves Palkó, krémszínűt itt vettem, de én 32-esre emlékszem ezt nagyon jó lehet ráfeszíteni a formákra. http://xszemesbolt.hu/termek/krem_36_ct_-_70.html
Fehér vászonra már én sem emlékszem mi a neve, mérges is vagyok, hogy nem írtam rá annak idején mert fogyóban van, viszont nagyon jó rá hímezni. 28-as lehet Linda vagy Britney ahogy utána néztem ebből a kettőből vettem próbára már nagyon régen csak most került elő a doboz mélyéről, ezt is jó formára igazítani a jó hímezhetőség mellett.